Кошик
541 відгук
НАРОЩУВАННЯ ВОЛОССЯ ЗІ ЗНИЖКОЮ - 50 % ТІЛЬКИ ДО 17.11.2025КАТАЛОГ
ZIRKOVA ™ - Волосся Для Нарощування, Волосся На Заколках, Нарощування Волосся
+380 (44) 599-22-98
+380 (67) 688-14-77
Кошик

Оплата та Доставка

ДОСТАВКА ПО м. КИЇВ ТА УКРАЇНІ

  Самовивіз з відділення Нової пошти у м. Київ та Україні Самовивіз із магазину "ZIRKOVA" Доставка на таксі по м. Київ
Вартість доставки

Замовлення від 10 000 грн:

Безкоштовно*

Безкоштовно** м. Київ вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13

За тарифами служби таксі***

Способи оплати

на сайті при оформленні замовлення; на розрахунковий рахунок ФОП, PayPal

на сайті при оформленні замовлення; готівкою в касі магазину або карткою VISA/MasterCard

на сайті при оформленні замовлення; на розрахунковий рахунок ФОП

* Доставка до відділення Нової Пошти у вашому місті:

  • Передоплата ― безкоштовна доставка Новою Поштою (склад-склад) на замовлення від 3 000 грн. Замовлення до 3 000 грн згідно тарифів Нової Пошти
  • Оплата при отриманні ― безкоштовна доставка замовлень від 10 000 грн + повернення грошових коштів за рахунок покупця. Замовлення до 10 000 грн доставка і повернення грошових коштів за рахунок покупця. ВАЖЛИВО!  При виборі даного способу доставки обов'язковою умовою є передоплата. Суму передоплати визначаємо за схемою:

- сума замовлення в діапазоні 500 грн - 5000 грн, передоплата не менше 100 грн
- сума замовлення в діапазоні 5001 грн - 10000 грн, передоплата не менше 200 грн
- сума замовлення в діапазоні 10001 грн - 15000 грн, передоплата не менше 300 грн
- сума замовлення в діапазоні 15001 грн - 29999 грн, передоплата не менше 20% суми замовлення
- замовлення із сумою післяплати більше 29999 грн не відправляємо! В такому випадку покупець має оплатити на карту таку суму, щоб післяплата не перевищувала 29999 грн, але не менше 20% від суми замовлення.

  • Мінімальна сума замовлення із накладним платежем становить 500 грн. Замовлення до 500 грн відправляються тільки після 100% передоплати
Увага! Тимчасові зміни в доставці!
Повідомляємо, що тимчасово призупинено відправлення замовлень післяплатою (накладеним платежем) через логістичну компанію «Нова Пошта».

** Самовивіз: з Пн. по Нд. з 9:00 до 19:00. м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 18, офіс 13, поверх 2. Їхати від метро Лісова можна на 191 або 498 маршрутці, зупинка ― перший магазин АТБ. Їхати від метро Чернігівська на 415 маршрутці, зупинка - пошта. Узгодьте час вашого візиту по телефону з менеджером, це позбавить Вас від черги:)

*** Термінова доставка по м. Київ на таксі. Доставка незалежно від суми замовлення за тарифами обраної клієнтом служби таксі. Після підтвердження оплати замовлення клієнтом, менеджер відправляє СМС з адресою на яку клієнт викликає таксі і відправляє повідомлення менеджеру з держ. номером автомобіля та мобільним номером водія. А також повідомляє час прибуття. У зазначений час менеджер винесе і віддасть замовлення водію. Даний спосіб доставки діє в період з Пн. по Сб. з 10:00 по 18:00.
 
 
АКЦІЯ! Отримайте -2% знижки при повній оплаті!
Спеціальна пропозиція для наших клієнтів! Знижка 2% діє на всі товари з асортименту.
✅ Умови отримання знижки:
Повна передоплата на рахунок ФОП!
Доставка - Нова Пошта!
Знижка не сумується з іншими акціями компанії!
Вартість доставки сплачує отримувач!
Увага комісія! Звертаємо увагу, що при способі оплати накладним платежем до суми замовлення додається 1,5% (комісія за зарахування коштів "Контроль оплати").
❗️У разі повернення товару, комісія не повертається — клієнту відшкодовується лише чиста вартість товару, без урахування комісії.
ℹ️ Додатково інформуємо, що служби доставки можуть стягувати окрему плату за переказ коштів, яка не залежить від нас.
ВАЖЛИВО! Умови безкоштовної доставки не поширюються на товари зі знижками, акційні товари та товари замовлені з послугою "Оплата Частинами" незалежно від суми замовлення!
Звертаємо Вашу увагу: при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника і підписуючи акт прийому-передачі Ви підтверджуєте факт перевірки вантажу на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії-перевізника.

 

 

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

 

Доставка кур'єрською службою DIMEX, EMS і Укрпоштою*

Способи оплати

на сайті при оформленні замовлення; грошовим переказом Western Union, MoneyGram, SEPA, SWIFT, RIA, IntelExpress, Welsend, MeestTransfer, PrivatMoney, Xazri

 

* Доставка міжнародною кур'єрською службою в країни СНД і далекого зарубіжжя здійснюється після підтвердження 100% оплати замовлення. Вартість доставки вираховується після визначення ваги та об'єму замовлення. Строки доставки кур'єрськими службами DIMEX, EMS від 5-ти робочих днів. Строки доставки Укрпоштою від 1-го тижня.

 

 

КРЕДИТ

Приватбанк

Оплата частинами

Оплата частинами

Приватбанк

Миттєва розстрочка

Миттєва розстрочка

Перший внесок від 1/2 до 1/4 від вартості покупки Перший внесок від 1/2 до 1/24 суми покупки
Кількість платежів від 2 до 4 Кількість платежів від 2 до 24
Сума від 300 грн Сума від 300 грн

Дізнатися детальніше про розстрочку

 

 

Обмін/повернення виробів з натурального волосся

Незважаючи на те, що згідно законодавства України (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172) вироби з натурального та штучного волосся (перуки), парфюмерно-косметичні товари входять в список товарів, які НЕ підлягають поверненню і обміну, компанія ZIRKOVA надає Вам можливість обміняти або повернути вироби протягом 24-х годин з дня покупки.

Умови обміну або повернення

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання
  • товар в оригінальній упаковці
  • наявність товарного чека / гарантійного талона

Після одержання виробу на обмін/повернення, фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом не більше 1-2 робочих днів. Після перевірки буде проведений обмін на інший виріб або повернення коштів. Витрати на доставку при обміні або повернення (кошти) оплачує покупець. Витрати, які поніс покупець пов'язані з доставкою і переказом коштів ― не компенсуються.

🔔 Увага!
У разі повернення коштів покупцю, компанія здійснює повернення у повному розмірі отриманого платежу. Комісія банку за зарахування коштів на рахунок покупця оплачується покупцем згідно з тарифами його банку.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна за адресою: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Телефон: (044) 599-22-98. При поверненні товару потрібно мати при собі товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті та пред'явити паспорт громадянина України. Гроші будуть повернуті в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше ніж через 7 днів, починаючи з дня повернення товару. Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта, при цьому потрібно надіслати товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, ксерокопію 1, 2, 11 сторінки паспорта (потрібно для посвідчення особи у разі повернення коштів) і заповнити просту форму на сайті. Витрати на обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця!

Гарантійні умови

Дана гарантія видається виробником (продавцем) в доповнення до конституційних, а також інших прав споживачів і ніяк не обмежує їх.

Гарантія видається споживачеві на строк, вказаний у гарантійному талоні та діє при дотриманні наступних умов:

1. Товар повинен використовуватися відповідно до інструкції, зазначеної на упаковці та у власних (некомерційних) цілях.

2. Гарантія недійсна у разі коли пошкодження або несправність спричинені температурним впливом, механічним пошкодженням, недбалим ставленням, і природним зносом в процесі експлуатації.

3. У випадку застосування хімічного впливу на продукцію, фарбування, тонування початкового кольору волосся, який був зазначений в цьому документі, миття тонуючими шампунями глибокого очищення, біо і хімічної завивки, стрижки, користувач втрачає всі права по цій гарантії, включаючи право на відшкодування .

4. У разі зміни користувачем кріплення виробу, яке було вказано в замовленні (наприклад з волосся на заколках зробили волосся на капсулах, або перешили пасма волосся на заколках (було 8 стало 4), то користувач втрачає всі права по гарантії.

5. Зміна кольору, блиску, структури, збільшення або зменшення об'єму, пухнастість, пористість, хвилястість, посіченість і сплутування під час експлуатації є природним процесом зносу і не є гарантійним випадком і вимагає застосування спеціалізованих засобів для додаткового догляду.

6. Різна довжина волосся у виробі, а також інша товщина волосся в виробі (тонке, середнє, товсте) не є гарантійним випадком.

7. Гарантія не поширюється на деталі оздоблення виробів, такі як гумки, стрічки, шпильки і інші деталі, що мають обмежений термін використання.

8. Для звернення на гарантійне обслуговування покупець зобов'язаний надати продавцю товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті і пред'явити паспорт громадянина України. В іншому випадку продавець має право відмовити в обслуговуванні. Покупець має право на гарантійне звернення не більше ніж один раз протягом гарантійного терміну, який вказаний в талоні.

Для обміну, повернення або претензії заповніть 👉 ФОРМУ