Кошик
472 відгуків
НАРОЩУВАННЯ ВОЛОССЯ В ПОДАРУНОК 🎁 ТІЛЬКИ ДО 01.07.2024КАТАЛОГ
ZIRKOVA ™ - Волосся Для Нарощування, Волосся На Заколках, Нарощування Волосся
+380 (44) 599-22-98
+380 (67) 688-14-77
Кошик

Оплата та Доставка

ДОСТАВКА ПО м. КИЇВ ТА УКРАЇНІ

  Самовивіз з відділення Нової пошти у м. Київ та Україні Самовивіз із магазину "ZIRKOVA" Доставка на таксі по м. Київ
Вартість доставки

Замовлення від 10 000 грн:

Безкоштовно*

Безкоштовно** м. Київ вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13

За тарифами служби таксі***

Способи оплати

на сайті при оформленні замовлення; при отриманні у відділенні Нової пошти; на карту ПриватБанк або Монобанк через термінал або касу, PayPal

на сайті при оформленні замовлення; готівкою в касі магазину або карткою VISA/MasterCard

на сайті при оформленні замовлення; на карту ПриватБанк або Монобанк через термінал або касу

* Доставка до відділення Нової Пошти у вашому місті:

  • Передоплата ― безкоштовна доставка Новою Поштою (склад-склад) на замовлення від 3 000 грн. Замовлення до 3 000 грн згідно тарифів Нової Пошти
  • Оплата при отриманні ― безкоштовна доставка замовлень від 10 000 грн + повернення грошових коштів за рахунок покупця. Замовлення до 10 000 грн доставка і повернення грошових коштів за рахунок покупця. ВАЖЛИВО!  При виборі даного способу доставки обов'язковою умовою є передоплата. Суму передоплати визначаємо за схемою:

- сума замовлення в діапазоні 500 грн - 5000 грн, передоплата не менше 100 грн
- сума замовлення в діапазоні 5001 грн - 10000 грн, передоплата не менше 200 грн
- сума замовлення в діапазоні 10001 грн - 15000 грн, передоплата не менше 300 грн
- сума замовлення в діапазоні 15001 грн - 29999 грн, передоплата не менше 20% суми замовлення
- замовлення із сумою післяплати більше 29999 грн не відправляємо! В такому випадку покупець має оплатити на карту таку суму, щоб післяплата не перевищувала 29999 грн, але не менше 20% від суми замовлення.

  • Мінімальна сума замовлення із накладним платежем становить 500 грн. Замовлення до 500 грн відправляються тільки після 100% передоплати

** Самовивіз: з Пн. по Нд. з 9:00 до 19:00. м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 18, офіс 13, поверх 2. Їхати від метро Лісова можна на 191 або 498 маршрутці, зупинка ― перший магазин АТБ. Їхати від метро Чернігівська на 415 маршрутці, зупинка - пошта. Узгодьте час вашого візиту по телефону з менеджером, це позбавить Вас від черги:)

*** Термінова доставка по м. Київ на таксі. Доставка незалежно від суми замовлення за тарифами обраної клієнтом служби таксі. Після підтвердження оплати замовлення клієнтом, менеджер відправляє СМС з адресою на яку клієнт викликає таксі і відправляє повідомлення менеджеру з держ. номером автомобіля та мобільним номером водія. А також повідомляє час прибуття. У зазначений час менеджер винесе і віддасть замовлення водію. Даний спосіб доставки діє в період з Пн. по Сб. з 10:00 по 18:00.
 
ВАЖЛИВО! Умови безкоштовної доставки не поширюються на товари зі знижками, акційні товари та товари замовлені з послугою "Оплата Частинами" незалежно від суми замовлення!
Звертаємо Вашу увагу: при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника і підписуючи акт прийому-передачі Ви підтверджуєте факт перевірки вантажу на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії-перевізника.

 

 

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

 

Доставка кур'єрською службою DIMEX, EMS і Укрпоштою*

Способи оплати

на сайті при оформленні замовлення; грошовим переказом Western Union, MoneyGram, SEPA, SWIFT, RIA, IntelExpress, Welsend, MeestTransfer, PrivatMoney, Xazri

 

* Доставка міжнародною кур'єрською службою в країни СНД і далекого зарубіжжя здійснюється після підтвердження 100% оплати замовлення. Вартість доставки вираховується після визначення ваги та об'єму замовлення. Строки доставки кур'єрськими службами DIMEX, EMS від 5-ти робочих днів. Строки доставки Укрпоштою від 1-го тижня.

 

 

КРЕДИТ

Приватбанк

Оплата частинами

Оплата частинами

Приватбанк

Миттєва розстрочка

Миттєва розстрочка

Перший внесок від 1/2 до 1/4 від вартості покупки Перший внесок від 1/2 до 1/24 суми покупки
Кількість платежів від 2 до 4 Кількість платежів від 2 до 24
Сума від 300 грн Сума від 300 грн

Дізнатися детальніше про розстрочку

 

 

Обмін/повернення виробів з натурального волосся

Незважаючи на те, що згідно законодавства України (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172) вироби з натурального та штучного волосся (перуки), парфюмерно-косметичні товари входять в список товарів, які НЕ підлягають поверненню і обміну, компанія ZIRKOVA надає Вам можливість обміняти або повернути вироби протягом 24-х годин з дня покупки.

Умови обміну або повернення

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання
  • товар в оригінальній упаковці
  • наявність товарного чека / гарантійного талона

Після одержання виробу на обмін/повернення, фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом не більше 1-2 робочих днів. Після перевірки буде проведений обмін на інший виріб або повернення коштів. Витрати на доставку при обміні або повернення (кошти) оплачує покупець. Витрати, які поніс покупець пов'язані з доставкою і переказом коштів ― не компенсуються.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна за адресою: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Телефон: (044) 599-22-98. При поверненні товару потрібно мати при собі товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті та пред'явити паспорт громадянина України. Гроші будуть повернуті в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше ніж через 7 днів, починаючи з дня повернення товару. Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта, при цьому потрібно надіслати товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, ксерокопію 1, 2, 11 сторінки паспорта (потрібно для посвідчення особи у разі повернення коштів) і заповнити просту форму на сайті. Витрати на обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця!

Гарантійні умови

Дана гарантія видається виробником (продавцем) в доповнення до конституційних, а також інших прав споживачів і ніяк не обмежує їх.

Гарантія видається споживачеві на строк, вказаний у гарантійному талоні та діє при дотриманні наступних умов:

1. Товар повинен використовуватися відповідно до інструкції, зазначеної на упаковці та у власних (некомерційних) цілях.

2. Гарантія недійсна у разі коли пошкодження або несправність спричинені температурним впливом, механічним пошкодженням, недбалим ставленням, і природним зносом в процесі експлуатації.

3. У випадку застосування хімічного впливу на продукцію, фарбування, тонування початкового кольору волосся, який був зазначений в цьому документі, миття тонуючими шампунями глибокого очищення, біо і хімічної завивки, стрижки, користувач втрачає всі права по цій гарантії, включаючи право на відшкодування .

4. У разі зміни користувачем кріплення виробу, яке було вказано в замовленні (наприклад з волосся на заколках зробили волосся на капсулах, або перешили пасма волосся на заколках (було 8 стало 4), то користувач втрачає всі права по гарантії.

5. Зміна кольору, блиску, структури, збільшення або зменшення об'єму, пухнастість, пористість, хвилястість, посіченість і сплутування під час експлуатації є природним процесом зносу і не є гарантійним випадком і вимагає застосування спеціалізованих засобів для додаткового догляду.

6. Різна довжина волосся у виробі, а також інша товщина волосся в виробі (тонке, середнє, товсте) не є гарантійним випадком.

7. Гарантія не поширюється на деталі оздоблення виробів, такі як гумки, стрічки, шпильки і інші деталі, що мають обмежений термін використання.

8. Для звернення на гарантійне обслуговування покупець зобов'язаний надати продавцю товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті і пред'явити паспорт громадянина України. В іншому випадку продавець має право відмовити в обслуговуванні. Покупець має право на гарантійне звернення не більше ніж один раз протягом гарантійного терміну, який вказаний в талоні.

Для обміну, повернення або претензії заповніть 👉 ФОРМУ

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner