Оплата та Доставка
ДОСТАВКА ПО м. КИЇВ ТА УКРАЇНІ
Самовивіз з відділення Нової пошти у м. Київ та Україні | Самовивіз із магазину "ZIRKOVA" | Доставка на таксі по м. Київ | |
Вартість доставки |
Замовлення від 10 000 грн: Безкоштовно* |
Безкоштовно** м. Київ вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13 |
За тарифами служби таксі*** |
Способи оплати |
на сайті при оформленні замовлення; при отриманні у відділенні Нової пошти; на розрахунковий рахунок ФОП, PayPal |
на сайті при оформленні замовлення; готівкою в касі магазину або карткою VISA/MasterCard |
на сайті при оформленні замовлення; на розрахунковий рахунок ФОП |
* Доставка до відділення Нової Пошти у вашому місті:
- Передоплата ― безкоштовна доставка Новою Поштою (склад-склад) на замовлення від 3 000 грн. Замовлення до 3 000 грн згідно тарифів Нової Пошти
- Оплата при отриманні ― безкоштовна доставка замовлень від 10 000 грн + повернення грошових коштів за рахунок покупця. Замовлення до 10 000 грн доставка і повернення грошових коштів за рахунок покупця. ВАЖЛИВО! При виборі даного способу доставки обов'язковою умовою є передоплата. Суму передоплати визначаємо за схемою:
- сума замовлення в діапазоні 500 грн - 5000 грн, передоплата не менше 100 грн
- сума замовлення в діапазоні 5001 грн - 10000 грн, передоплата не менше 200 грн
- сума замовлення в діапазоні 10001 грн - 15000 грн, передоплата не менше 300 грн
- сума замовлення в діапазоні 15001 грн - 29999 грн, передоплата не менше 20% суми замовлення
- замовлення із сумою післяплати більше 29999 грн не відправляємо! В такому випадку покупець має оплатити на карту таку суму, щоб післяплата не перевищувала 29999 грн, але не менше 20% від суми замовлення.
- Мінімальна сума замовлення із накладним платежем становить 500 грн. Замовлення до 500 грн відправляються тільки після 100% передоплати
** Самовивіз: з Пн. по Нд. з 9:00 до 19:00. м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 18, офіс 13, поверх 2. Їхати від метро Лісова можна на 191 або 498 маршрутці, зупинка ― перший магазин АТБ. Їхати від метро Чернігівська на 415 маршрутці, зупинка - пошта. Узгодьте час вашого візиту по телефону з менеджером, це позбавить Вас від черги:)
МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА
|
Доставка кур'єрською службою DIMEX, EMS і Укрпоштою* |
|
Способи оплати |
на сайті при оформленні замовлення; грошовим переказом Western Union, MoneyGram, SEPA, SWIFT, RIA, IntelExpress, Welsend, MeestTransfer, PrivatMoney, Xazri |
* Доставка міжнародною кур'єрською службою в країни СНД і далекого зарубіжжя здійснюється після підтвердження 100% оплати замовлення. Вартість доставки вираховується після визначення ваги та об'єму замовлення. Строки доставки кур'єрськими службами DIMEX, EMS від 5-ти робочих днів. Строки доставки Укрпоштою від 1-го тижня.
КРЕДИТ
Приватбанк Оплата частинами |
Приватбанк Миттєва розстрочка |
Перший внесок від 1/2 до 1/4 від вартості покупки | Перший внесок від 1/2 до 1/24 суми покупки |
Кількість платежів від 2 до 4 | Кількість платежів від 2 до 24 |
Сума від 300 грн | Сума від 300 грн |
Дізнатися детальніше про розстрочку
Обмін/повернення виробів з натурального волосся
Незважаючи на те, що згідно законодавства України (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172) вироби з натурального та штучного волосся (перуки), парфюмерно-косметичні товари входять в список товарів, які НЕ підлягають поверненню і обміну, компанія ZIRKOVA надає Вам можливість обміняти або повернути вироби протягом 24-х годин з дня покупки.
Умови обміну або повернення
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання
- товар в оригінальній упаковці
- наявність товарного чека / гарантійного талона
Після одержання виробу на обмін/повернення, фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом не більше 1-2 робочих днів. Після перевірки буде проведений обмін на інший виріб або повернення коштів. Витрати на доставку при обміні або повернення (кошти) оплачує покупець. Витрати, які поніс покупець пов'язані з доставкою і переказом коштів ― не компенсуються.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна за адресою: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема 18, офіс 13 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Телефон: (044) 599-22-98. При поверненні товару потрібно мати при собі товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті та пред'явити паспорт громадянина України. Гроші будуть повернуті в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше ніж через 7 днів, починаючи з дня повернення товару. Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта, при цьому потрібно надіслати товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, ксерокопію 1, 2, 11 сторінки паспорта (потрібно для посвідчення особи у разі повернення коштів) і заповнити просту форму на сайті. Витрати на обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця!
Гарантійні умови
Дана гарантія видається виробником (продавцем) в доповнення до конституційних, а також інших прав споживачів і ніяк не обмежує їх.
Гарантія видається споживачеві на строк, вказаний у гарантійному талоні та діє при дотриманні наступних умов:
1. Товар повинен використовуватися відповідно до інструкції, зазначеної на упаковці та у власних (некомерційних) цілях.
2. Гарантія недійсна у разі коли пошкодження або несправність спричинені температурним впливом, механічним пошкодженням, недбалим ставленням, і природним зносом в процесі експлуатації.
3. У випадку застосування хімічного впливу на продукцію, фарбування, тонування початкового кольору волосся, який був зазначений в цьому документі, миття тонуючими шампунями глибокого очищення, біо і хімічної завивки, стрижки, користувач втрачає всі права по цій гарантії, включаючи право на відшкодування .
4. У разі зміни користувачем кріплення виробу, яке було вказано в замовленні (наприклад з волосся на заколках зробили волосся на капсулах, або перешили пасма волосся на заколках (було 8 стало 4), то користувач втрачає всі права по гарантії.
5. Зміна кольору, блиску, структури, збільшення або зменшення об'єму, пухнастість, пористість, хвилястість, посіченість і сплутування під час експлуатації є природним процесом зносу і не є гарантійним випадком і вимагає застосування спеціалізованих засобів для додаткового догляду.
6. Різна довжина волосся у виробі, а також інша товщина волосся в виробі (тонке, середнє, товсте) не є гарантійним випадком.
7. Гарантія не поширюється на деталі оздоблення виробів, такі як гумки, стрічки, шпильки і інші деталі, що мають обмежений термін використання.
8. Для звернення на гарантійне обслуговування покупець зобов'язаний надати продавцю товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний талон, заповнити просту форму на сайті і пред'явити паспорт громадянина України. В іншому випадку продавець має право відмовити в обслуговуванні. Покупець має право на гарантійне звернення не більше ніж один раз протягом гарантійного терміну, який вказаний в талоні.