Кошик
465 відгуків
НАРОЩУВАННЯ ВОЛОССЯ В ПОДАРУНОК 🎁 ТІЛЬКИ ДО 20.05.2024КАТАЛОГ
ZIRKOVA ™ - Волосся Для Нарощування, Волосся На Заколках, Нарощування Волосся
+380 (44) 599-22-98
+380 (67) 688-14-77
Кошик

Поширені питання

  • Чи можна крутити волосся плойкою?

    Так можна, так як волосся натуральне, його можна накручувати і випрямляти плойкою і випрямлячем!
  • Ціна вказана за одне пасмо волосся чи за цілий набір?

    Ціна вказана за один набір, що входить в набір дивіться в докладному описі!
  • Чому так дешево?

    Ми купуємо волосся безпосередньо у виробника, без посередників! Також однією з причин доступних цін є наше бажання зробити красу доступною кожному!
  • Можна змінювати кріплення волосся?

    Це робити категорично забороняється! Приміром волосся на заколках не можна носити як трес або перекапсульовувати і нарощувати його! Так само не можна капсулювати трес і нарощувати на капсули. Якщо ж Ви вирішили змінити кріплення то відповідальність лягає на Вас і Ви автоматично втрачаєте гарантію на виріб.

  • Чи можна фарбувати це волосся?

    Так, це волосся можна фарбувати. Перефарбовувати тільки на 1-2 тони. При фарбуванні накладного волосся, час впливу фарби необхідно скоротити на 5-10 хвилин, так як волосся дуже швидко вбирає колір. Але в цьому випадку всі ризики Ви берете на себе і втрачаєте гарантію!

  • Чим відрізняється REMY волосся від не REMY волосся?

    У процесі обробки донорське волосся поділяють на 2 типи:

    Remy - волосся найвищої якості від одного донора (людини). Таке волосся зрізане і вирівняне біля коріння, а потім пов'язане зверху. Воно обережно доставляєтся на обробку та забарвлення. У такого волосся кутикули розташовані в одному напрямку, і тому волосся не плутається. Його можна фарбувати, завивати, сушити феном. Воно служать набагато довше.



    No Remy — волосся зібране без збереження його спрямування, не вирівняне біля коріння, і оброблене хімічним способом, щоб уникнути сплутування. Таке волосся трохи дешевше Remy волосся і вимагає набагато більшого догляду. Але Remy може бути трохи жорсткішим.

  • Як доглядати за накладним волоссям?

    Догляд за волоссям:
    Щоб зберегти накладні пасма як можна довше ставтесь до них дбайливо і акуратно, як до вашого власного волосся. Так як накладні пасма не отримують живлення від голови, їх потрібно плекати зовні. Для цього підійдуть зволожуючі і пом'якшуючі спреї. Перед тим як закріпити волосся на заколках, ретельно розчешіть його.

    Миття волосся:

    Мити накладне волосся на шпильках, або як його ще називають "треси" дуже просто: промийте під душем зверху вниз по всій довжині волосся, намагаючись не скуйовдити волосся. Не використовуйте шампуні, призначені для сухого або жирного волосся, краще використовувати спеціальний шампунь для нарощеного волосся або для дитячого волосся. Після цього наносимо на 5-10 хвилин бальзам. Пам'ятайте, якщо Ви робите маску, після неї потрібно ще нанести бальзам, оскільки маска не закриє лусочки і вони можуть плутатися. Розчісувати мокре накладне волосся не можна, так само не слід його вичавлювати.
    Намагайтеся не сушити феном, не терти рушником. Просто покладіть волосся на рушник, а коли воно висохне, прочешіть його.

    Користуйтеся гребінцем із широкими зубцями. Якщо волосся пряме, бажано випрямити його після миття (коли вже сухе) за допомогою випрямляча. Якщо хвилясте, сушіть сформувавши хвилю (можна з додатковими засобами для фіксації волосся). Ви можете завивати, фарбувати волосся, але потім користуватися зволожуючими масками. Перефарбовувати тільки на 1-2 тони. Рівняти випрямлячем при температурі 100-140 градусів за цельсієм.

  • Можливий обмін або повернення товару?

    У відповідності з чинним законодавством України Ви можете обміняти або повернути товари протягом 14 днів після покупки.

    Незважаючи на те, що за законодавством України (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172) вироби з натурального та штучного волосся (перуки), парфюмерно-косметичні товари та ін. входять в список товарів, які НЕ підлягають поверненню і обміну. Вам надається унікальна можливість обміняти або повернути товар протягом 24-х годин з дня покупки.

    Умови обміну або повернення вироби:

    • Приймається на обмін/повернення товар, який не був у вживанні і не має слідів використання, в оригінальній упаковці і за наявності товарного чека
    • Після одержання виробу на обмін/повернення, фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом 1-3 робочих днів
    • Після перевірки стану виробу, буде проведений обмін на інший виріб або повернення грошей
    • Витрати на доставку при обміні або повернення (грошей) оплачує покупець
    • Витрати, які поніс покупець пов'язані з доставкою і переказом грошей ― не компенсуються

    Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Україна, м. Київ, вулиця Шолом-Алейхема, 18, 2 поверх, офіс 13 c понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00 Телефон: (044) 599-22-98

    При собі потрібно мати паспорт. Гроші будуть повернуті в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

    Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта при цьому потрібно надіслати видані вам документи, заяву в письмовому вигляді, ксерокопію першої сторінки паспорта (потрібно для посвідчення особи у разі повернення коштів). Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, обміняємо його вам або повернемо гроші.

    Обмін та повернення товарів здійснюється за рахунок покупця за умови збереження товарного вигляду, відсутності слідів використання, наявності упаковки та документів, що підтверджують факт купівлі.

    Для обміну/повернення заповніть будь-ласка форму.

  • ГАРАНТІЯ

    Дана гарантія видається магазином ZIRKOVA на додаток до конституційних, а також інших прав споживачів і ніяк не обмежує їх.

    Гарантія видається споживачеві на строк, вказаний у гарантійному талоні від дати придбання і діє в разі, якщо товар буде визнаний непридатним у зв'язку з матеріалами або виробничим браком при дотриманні наступних умов:

    1. Товар повинен використовуватись в суворій відповідності з інструкціями по експлуатації.

    2. Гарантія недійсна у випадку, коли пошкодження або несправність викликані механічним пошкодженням, недбалим ставленням, неправильним використанням, зносом.

    3. У тому випадку, якщо протягом гарантійного строку на продукцію було застосовано будь-який хімічний вплив, у тому числі фарбування, тонування початкового кольору волосся, який був зазначений у гарантійному листі, стрижка, біо і хімзавивка волосся то споживач втрачає всі права по цій гарантії, включаючи право на відшкодування.

    4. У випадку, якщо споживачем навмисно було змінено цільове призначення кріплення волосся (напр. з тресів у капсули), споживач втрачає всі права за цією гарантією, включаючи право на відшкодування.

    5. Втрата блиску в процесі носіння, зміна об'єму, пухнастість, хвилястість не є дефектом або браком і не можуть бути гарантійним випадком!

    6. Дія цієї гарантії не поширюється на деталі обробки виробів, такі як гумки, стрічки, шпильки та інші деталі, що мають обмежений термін використання.

    7. У разі недотримання пунктів, 1, 2, 3, 4, 5, 6 цієї гарантії претензії не приймаються.

     

    Якщо всі умови гарантії були дотримані і придбаний товар непридатний до використання то заповніть будь-ласка форму.

  • Що являє собою представництво? У представництві можна подивитися на волосся, зробити замовлення?

    Представництво - це в основному не магазин, а представник, який зможе підібрати Вам колір завдяки палітрі відтінків.

    У представника лише кілька наборів, але Ви зможете замовити та сплатити замовлення у представника. І набір буде замовлений із Києва, де знаходиться головний магазин ZIRKOVA. Доставка 1-2 дні. Також Представнику ви маєте заплатити за доставку!

    Якщо Ви впевнені із кольором, можете замовляти прямо тут, на сайті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner