Правила відвідування салону
Шановні клієнти!
Кожен день ZIRKOVA команда розвивається та вдосконалюється, щоб Ви могли отримувати послуги найвищої якості. Наші майстри відточують майстерність, стежать за тенденціями, використовують найкращі інструменти та матеріали. А головне - день у день ми прагнемо зробити наш сервіс бездоганним! Так, не завжди все йде гладко, але ми намагаємось. Ви можете допомогти нам досягти цієї мети. Нижче наведено зведення простих правил, що базуються на принципах взаємоповаги та розуміння цінності часу кожного. Віримо, що якщо ми всі разом дотримуватимемося цих правил, користь від цього отримає кожен із нас!
----------------------------------------------
Запис на послугу
Запис на послугу здійснюється за телефонами, вказаними на сайті або через форму запису на сайті. Щоб Ви могли самостійно, в режимі 24/7 з будь-якої точки планети призначити візит до вашого майстра. Після того, як Ви записалися на послугу, на Ваш номер телефону, з якого Ви дзвонили або вказали під час реєстрації, прийде повідомлення з підтвердженням та деталями візиту. Це гарантія, що Ви успішно записалися на послугу.
----------------------------------------------
Вартість послуги
На сайті вказана вартість послуги за певну кількість капсул або стрічок, з використанням волосся компанії ZIRKOVA, а не за вагу в грамах. Якщо говорити про капсульне нарощування то ціна на сайті вказана за 100 капсул, щоб легко було зорієнтуватися і порахувати. Остаточна вартість послуги буде залежати від того скільки капсул або стрічок Ви захочете наростити. І оплата тільки за ту кількість, яку Вам зробили, зробили 50 капсул - оплата за 50 капсул, зробили Вам 150 - оплата за 150. * при використанні волосся інших виробників вартість послуги за тарифом + 25% до основної вартості «1,25»
----------------------------------------------
Час послуги
Час кожної послуги є максимально чітко розподіленим. Будь ласка, вказуйте чітко тип послуги та її кількість по телефону або на сайті перед тим, як на неї записатися. У переліку послуг детально розписано тривалість процедури в залежності від типу послуги, і на кожну розраховано певний час. Тому дуже уважно вибирайте, наприклад, категорію Корекція відповідно до кількості нарощених пасм волосся. Адже, якщо у Вас 180 капсул, а Ви при записі вказали 100 капсул, майстер просто не встигне надати Вам послугу за відведений час.
----------------------------------------------
Запис нових клієнтів
Запис на послугу нових клієнтів здійснюється за мінімальною передоплатою у розмірі 500 грн. Якщо клієнт не прийшов - передплата не повертається. Ми хочемо надавати свою майстерність та час тільки відповідальним клієнтам, які цінують якість наших послуг!
----------------------------------------------
Скасування запису
Якщо Вам необхідно скасувати запис на послугу менше ніж за 24 години до запланованого часу – Ви можете це зробити. У такому разі просимо Вас оплатити на р/р ФОП 50% вартості послуги, зазначеної на сайті. Таким чином Ви частково відшкодуєте компанії та майстру його втрачений робочий час і Ви матимете можливість записатися на послугу в інший вільний час. Без відшкодування оплати за скасований запис менш ніж за 24 години - запис на послугу недоступний. Якщо візит не вдався з вини майстра і компанія не попередила Вас про це заздалегідь і не замінила на іншого майстра - послугу ви отримаєте в інший час безкоштовно!
----------------------------------------------
Не прийшли на послугу
Як Ви знаєте, повідомлення з нагадуванням про візит Вам надходять двічі, у момент запису та за 24 години до початку послуги. Якщо з якоїсь причини Ви не прийшли на послугу і не скасували її заздалегідь, або скасували візит в останній момент, просимо Вас оплатити на р/р ФОП50% вартості послуги, зазначеної на сайті. Таким чином Ви частково відшкодуєте компанії та майстру його втрачений робочий час і Ви матимете можливість записатися на послугу в інший вільний час. Без відшкодування оплати за пропущений візит – запис на послугу недоступний.
----------------------------------------------
Запізнення – допускається
Ви можете затриматися максимум на 10-15 хвилин. У разі запізнення більше, ніж на 15 хвилин, ми маємо повне право скасувати запис та призначити Вам інший час для візиту, а пропущений час Вам потрібно буде сплатити у розмірі 50% вартості послуги. Наступний запис можливий лише після оплати пропущеного запису. Запізнюючись, Ви змушуєте чекати наступного клієнта. Адже наступного разу на його місці можете опинитися Ви.
----------------------------------------------
Прийшли раніше за призначений час?
Чудово! У Вас є можливість насолодитися смачною кавою та солодощами, поки майстер не звільниться. Пам'ятайте! Відлік часу починається з того часу, коли Ви були записані на послугу.
----------------------------------------------
Прийшли вчасно, але майстер ще зайнятий?
Якщо Ви прийшли вчасно, але майстер ще зайнятий - у Вас так само є можливість насолодитися смачною кавою та солодощами. Затримка також поширюється і на майстра. Це творчий процес, що може захопити!
----------------------------------------------
Немає вільного часу на бажану дату?
Як правило, записи на послуги до майстрів компанії ZIRKOVA розписані на 1-2 тижні вперед. Це пов'язано в першу чергу з високою якістю послуг, що надаються нами, а також з великою кількістю клієнтів, які бажають у нас обслуговуватися. Якщо вам потрібно скористатися послугою в конкретний день, але вільних днів у розкладі немає, ми надамо Вам послугу в неробочі години після 19:00. У такому разі будьте готові сплатити вартість послуги за тарифом + 25% до основної вартості «1,25».
----------------------------------------------
Давайте цінувати час один одного, щоб кожен Ваш візит був приємним!